Önce Merhaba !

Bir mavi yolculuk benimkisi...
Fen Lisesini bitirdikten sonra mühendis olmak istemediğimi anlayınca başladı öğretme ve öğrenme yolculuğum...2007 de Gazi Üniversitesi Egitim Fakultesini bitirerek ögretmen oldum.13 senedir matematik öğretmenliği yapıyorum.2014 te en buyuk öğretmenimi, biricik oğlumu dünyaya getirdim.Bu sırada fark ettim ki öğretmenliğin öğretme boyutu degilmis esas sevdigim.Ögrenirken, öğrencilerimle sevgiyi paylaşmak ve bir hoş seda bırakmaktı geride."Fark etmek" ne buyuk bir yol ayrımıydı.Yunus'un dillere pelesenk olmuş dörtlugundeki kendini bilmek sözünü hep yanlış bilmişiz.. haddini bilmek sanmışız sadece.Oysa ki insan en cok kendini aramalı, kendini bilmenin yolcusu olmalıydı.Ögrenci koclugu tam bunun için biçilmiş kaftandı.Hem kendimi arayacak,hem de kendini arayanlara profosyonelce yol arkadaşlığı yapacaktım.Adnan Menderes Üniversitesi Onayli Öğrenci Koçluğu Sertifika programindan sonra Anka Koçlukta ICF ve AC akredite egitimlerimi tamamladim.   El yordamiyla dokunmaya çalıştığım hayatlara artik profosyonel sorularim ve yöntemlerim girdi.Aldigim geri bildirimler dogru yolda oldugunu söylüyordu. Yaptığım işin kalitesinden önce kendim emin olmak için MYK Koç Seviye 6 Mesleki Yeterlilik Sınavlarına girdim. Sınavları ilk deneyimimde geçerek Ülkemin sayılı meslek belgeli koçlarindan biri olmanin sevincini yaşadım.

Bireysel çalışmalarımı gençlerle ve yeni bir yaşam isteyen kadinlarla yurutmekteyim.

ANKAKOÇ süpervizörü olarak Koçluk Sertifika Programları açarak koçluk eğitimleri vermekte, koçluğun doğru şekilde bilinmesine ve yeni koçlarin yetismesine yol arkadaşlığı yapmaktan büyük keyif alıyorum.

BENIM,OĞLUMUN HİZMET SUNDUĞUM INSANLARIN GELISIMINE KATKISI OLACAK BILGI VE BECERILERI KOVALAMAYA DEVAM EDIYORUM...

Iletişime geçmek isterseniz
profesyonelkocesraduyar@gmail.com dan mesajınızı iletebilirsiniz.
Instagram: esraduyarofficial

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BIR DE KOÇLUK ÇIKTI BAŞIMIZA